dissabte, 19 de gener del 2008

Provocar un accident i fugir

Cartes del Lector


Josep Miret i Mercè
Taradell



El passat diumenge 13 de gener, mentre participava en el passant dels Tres Tombs de Taradell, vaig ser envestit per un vehicle.

Aquest, un Opel Corsa de color blanc, no va fer cas de les indicacions dels membres de Protecció Civil que tallaven la circulació pels carrers de la Roca, i va circular entre diversos carros, topant amb mi i fugint.

Em va estampir contra el carro que conduïa, vaig rebotar contra el cotxe i vaig caure a terra, amb la desagradable sorpresa de que quan em vaig poder aixecar, la conductora i la seva acompanyant havien fugit miserable i covardament.

Evidentment no els va importar gens les indicacions de Protecció Civil, ni posar en perill nens que anaven al voltant d’alguns carros, ni si m´ havia fet mal.... No els va importar res. Només el seu egoisme, la seva impaciència i la poca deferència envers els altres i més quan provoquen un accident.

Tampoc els deu importar gens que jo hagi estat almenys tres dies de baixa laboral, ni el dolor que encara tinc a la cama esquerra, a les mans, a l’espatlla, al pit i als genolls, que van sagnar deu n’hi do i ara els tinc ben pelats per cert, ni que les rodes del carro em passessin ben a la vora dels meus peus quan era a terra... Que hauria passat si algun carro l’hi hagués donat un cop o fet una ratlla a la pintura ? Hauria marxat també o ara estarien les asseguradores parlant del tema ?

Crec que causar un accident i fugir està penat per la llei... és denegació d’auxili! Només em queda donar les gràcies a la Creu Roja per la seva eficaç tasca, i a la comissió dels Tonis de Taradell, als membres de l’Ajuntament, personal de protecció Civil i a tothom que m’ha fet arribar el seu suport i ha manifestat interès pel meu estat. I demanar que si algú pot donar-me més dades del vehicle en qüestió els hi agrairé, doncs donada la rapidesa dels fets ningú va anotar la matricula.