dilluns, 31 de març del 2008

Adéu a una temporada atípica

Opinió - Ramon Homs i Miralpeix


Acabant el mes de març puc donar per finalitzada la temporada i tot el calendari de curses programades pels mesos d’hivern. Ha estat una temporada atípica i que espero que no és repeteixi, doncs els accidents han marcat com no m’havia passat mai els dies d’entrenament, les curses a les que poder anar, la preparació física, etc...

El 12 de Gener em vaig trencar la clavícula (en vaig parlar al butlletí del C.E.T. i a la Revista Taradell), fet que em va tenir aparcat un mes i mig fora de tot. Recuperat vaig participar del 7 al 9 de Març a Sestriere (Itàlia), als Campionats Nacionals a on vaig fer 3er. de Supergegant, 5è. de Eslàlom Gegant i no vaig acabar l`Eslàlom Especial l’últim dia. Van ser uns bon resultats per a mi, i com a recuperació de tot el que m’havia suposat la lesió, la primera lesió.

El 24 i 25 del mateix mes anava als Campionats d’Espanya i finalment a la Copa d’Europa, 27-28 i 29, tot a La Molina. El 24, degut al mal temps és va ajornar i vam començar el 25 amb l’Eslàlom Gegant Campionat d’Espanya. Vaig fer 2on. amb la mala sort que un cop creuada la línia d’arribada em vaig trobar una zona d’aigua-neu, fet que em va fer saltar un esquí i per la velocitat que encara duia, picar contra una pilona i donar-me un cop fort i brusc a la mà dreta, quedant-me amb el canell adolorit pels següents dies, allà vaig dir adéu a la temporada.

A dia d’avui, Dissabte 29 de març, ja s’ha acabat tot. Confio recuperar-me durant la propera setmana, i amb la tranquil•litat del mes d’abril, i si convé de maig, estructurar ja la següent temporada per tornar a preparar tot el calendari del 2008, perquè quan la neu torni a caure estigui totalment apunt i preparat.

Fins ben aviat!