dilluns, 7 de juny del 2010

Rubalcaba va parlar dues vegades amb els pares de Laura Arau



Noticies

Segons informava aquest cap de setmana La Vanguardia, a la seva secció de La Mirilla, el ministre espanyol Alfredo Pérez Rubalcaba va telefonar almenys dues vegades als pares de la Laura Arau per tranquilitzar-los i donar-los-hi informació durant les hores que aquesta va estar retinguda per el Govern d'Israel.

Aquestes gestions van ser possibles gràcies a la feina del diputat taradellenc Francesc Homs que va estar molt pendent dels pares de la Laura i va fer les gestions necessaries per posar-los en contacte amb el ministre de l'interior.

Fragment de La Mirilla de La Vanguardia:

LA MIRILLA

Rubalcaba y la activista

La catalana Laura Arau, el madrileño Manuel Tapial y el valenciano David Segarra, anunciaron ayer que estudiarán medidas legales contra el Gobierno español por no responder a su llamada de auxilio el día antes de que la flotilla en la que participaban fuera asaltada por el ejército israelí. Arau, en concreto, aseguró que el Gobierno central "ha hecho bien poca cosa". No obstante, también hay que explicar que el diputado de CiU Francesc Homs, vecino de Taradell, el mismo municipio donde reside la familia de Arau, estuvo pendiente de los padres de la joven e hizo las gestiones necesarias para ponerlos en contacto con el ministro del Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, para que tuvieran información sobre su estado. De hecho, Rubalcaba habló por teléfono al menos dos veces con los padres de Arau para tranquilizarles y darles información durante las horas en que la activista y sus compañeros permanecieron retenidos por el Gobierno israelí y la familia no podía contactar con ella. ...