divendres, 7 de gener del 2011

Toni Reig, nou Director General de Joventut

Opinió
Toni Reig, en una foto recent

per Joan Morcillo Vivet

Aquest article, en el fons, no és cap article d'opinió. Però se m'ha acudit fer-ho d'aquesta manera.

Com a blog taradellenc és de lògica que es publiqui aquí la notícia del nomenament d'en Toni Reig com a nou director general de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Si fins ara no s'ha publicat estic segur que és perquè el mateix Toni, que és el responsable d'aquest blog, no se'n vol donar importància.

I és que publicar una notícia d'un mateix, segurament, sona a presumptuós. Però, crec que també se n'ha de fer ressò aquest blog que des de sempre ha publicat tot allò que feia referència al poble. I per això m'he pres aquesta llicència.

Per tant, aquí queda. En Toni serà el màxim responsable d'un sector (el dels joves) que coneix a la perfecció. Si no erro com a un dels responsables, fa anys, de l'Agrupament Rocaguinarda de Taradell. I més endavant com a responsable dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya o al Consell Nacional de Joventut de Catalunya. També és membre de la junta nacional d'Òmnium Cultural.

Res més. Li desitjo molta sort. Pel que el conec i pel que he vist amb aquest blog o en l'organització de la consulta sobiranista a Taradell, estic convençut que farà molta feina.

Si aquest petit text surt publicat, serà perquè he aconseguit el seu vist-i-plau. I només m'he beneficiat del fet que, com a col·laborador del blog, tinc les claus d'accés per poder publicar. Només pretenc que el blog també en faci esment.

2 comentaris:

Bernat ha dit...

Enhorabona Toni

Carles Camps ha dit...

Hola Joan I Toni. Joan crec que és molt encertat publicar aquest fet, ja que en Toni ho mereix sobradament. Molta sort Toni i felicitats.