dijous, 5 de gener del 2012

Carta oberta sobre la variant de Taradell

Cartes




Benvolguts taradallencs, 

em pregunto si l'Ajuntament d'aquest poble espera que hi hagi una mort per atropellament al pas de vianants de la variant que passa per davant de la fabrica de "Can Benguerel". Ja fa mesos que hi és però els cotxes hi passen com si fessin curses, pocs conductors amb seny es paren al veure una persona que vol creuar.

En aquest pas de vianants hi passem gent gran, joves, nens... i sempre hem de mirar molt acuradament que no vingui cap cotxe, ens hi va la vida.

Precisament ahir em va venir de ben poc com no m'envien directament al cementiri (i és ben cert). Vaig creuar pensant que el cotxe es pararia i em va passar a ras de sabata, això és imperdonable. Però el principal culpable és l'Ajuntament per no fer les coses bé.

Jo em pregunto:  senyors de l'Ajuntament malgrat ja fa dies que estic desenganyada de vostès, serien tan amables de posar unes bandes rugoses o qualsevol altre mitjà per evitar un atropellament que pot ser mortal per la velocitat a què van els cotxes?

Ja sé que no faran res fins que no passi una desgràcia, però ho havia d'intentar.

Mª Rosa Miralpeix Bigas

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Es poden dir les coses sense insultar constantment a l'Ajuntament

Anònim ha dit...

EL millor seria canviar de ubicació aquest pas de vianants..jo mateixa quan passo sovint per allà conduint sóc conscient de la poca visibilitat que tinc i vigilo. Tot i anar poc a poc encara podria ser perillós perquè no es veu bé.

Anònim ha dit...

Hauries d'informar-te abans d'escriure, ja que aquesta carretera forma part de la xarxa de carreteres de la Generalitat de Catalunya. Per tant, l'Ajuntament no hi pot fer res.

Anònim ha dit...

Senyor-a anònim, hauries d'informar-abans d'escriure, aquesta carretera pertany a la xarxa de carreteres de Taradell i el pas de vianants el va posar el Ajuntament de Taradell.

Anònim ha dit...

Poder el que t'hauries d'informar ets tu, el que dius que el va pintar l'ajuntament, perquè la carretera pertany a la xarxa de carreteres de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament no pot fer res.

Jordi

Anònim ha dit...

Ha qui pertany la Carretera de Circumval-lació no t'ho discutire, però allà no hi havia pas de vianants i es va demanar a l'Ajuntament i els de la Brigada Municipal el van pintar i he vist com ho pintaban.No em diguis que l'Ajuntament no pot fer res

Anònim ha dit...

La Qúestió és que aquest pas de vianants ÉS UN PERILL i caldria RETIRAR_LO immedaitament o passarà alguna desgràcia i llavors tothom a lamentar-se.

Dolo ha dit...

Jo hi passo corrent o caminant tot sovint. També hi passo amb cotxe i vaig amb compte. Però si us plau, una altra banda rugosa no!
Potser un senyal lluminós hi faria algun efecte més?
De fet, ja fa anys que no me'n refio de cap vehicle quan he de travessar un pas de vianants. Si no es paren, voluntàriament, no faig ni la intenció de passar.

Anònim ha dit...

Vaig veure l'escrit però no sabia què pensar, perquè com a vianant no el coneixia.
Ara ja hi he passat, i la veritat és que trobo que el fet que hi hagi el pas de vianants ja és molt. Potser massa i tot.
Es tracta d'una ronda, i passa per fora el municipi. Trobaria escandalós que hi hagués bandes rugoses. A part, pels cotxes hi ha un canvi de rasant, però pels vianants que volen passar per allà, la visibilitat és perfecte, es veu molt bé ens els dos sentits.
Només es tracta de tenir sentit comú. És una carretera, no un carrer del municipi. Es pot travessar a peu, pel pas de vianants, però es pot esperar a que no passin cotxes.
Si això no es veu bé, jo trauria el pas, i endavant!

Anònim ha dit...

jo recordo que quant es va trasar aquesta variant estava previts que daban del taller Benguerel i pasaria la carretera molt mes baixa i aixo no tindria tanta penden al arribar a la rotonda de sota el cementiri, pero els interesos duns quants varen anular el pont que tenia de pasar per sobre la variant per anar a la masia de marenga,resultat dons que dingu no i pot fer res tot funciona igual com sempre