divendres, 30 de març del 2012

Carta d'agraïment

Carta

Hola a tothom, 

des de la prespectiva que em dóna haver passat ja 5 dies des de la inauguració de la meva exposició "Segona oportunitat" al Centre Cultural Costa i Font, ara em veig capaç de donar-vos les gràcies a totes les persones que em vàreu acompanyar al capvespre de divendres. No em pensava que aquest dia seria un dels més feliços, em vaig trobar acompanyada de la meva família, dels meus amics i de molta gent que conec.

Davant la impossibilitat de fer-ho personalment, ja que sou molts, us dono les gràcies públicament a través d'aquest mitjà i així arribarà a tothom.

Moltes gràcies per les vostres felicitacions, moltes gràcies per la vostra companyia, moltes gràcies per ser-hi!!

Una abraçada a tothom!!

Mercè Rovira i Casassas

2 comentaris:

Anònim ha dit...

L'exposició val molt la pena, i és una mostra de la teva tenacitat i la teva superació diaria. Ets una ARTISTA de cap a peus!! Gràcies a tu per mostrar-nos la teva obra!!

Anònim ha dit...

Segueix així!!!!!!!!