dimarts, 28 d’octubre de 2008

XXIX Marxa Rupit - Taradell

Agenda

Ja està tot apunt per celebrar una nova edició de la Marxa Rupit-Taradell el proper diumenge 16 de novembre. La popular marxa de 43,5 quilometres arriba aquest any a la 29ª edició.


Si hi vols participar has de fer la inscripció a les oficines del CET (fins el 15 de novembre) o be fent un ingrés a la Caixa de Pensions (2100.0409.12.0200138647) o a la Caixa de Manlleu (2040.0100.98.0000536766) fins el 13 de novembre (cal fer un ingrés per cada participant indicant el nom i cognom). També et pots inscriure el mateix dia de la prova a la sortida.

El preu de la inscripció és de 20 pels socis i 25 pels no-socis si la inscripció es fa abans del dia 15. Si es fa el 15 o el 16 el preu és de 36 euros. La organització posa al servei de tots els participants un servei d'autocars per anar a Rupit que sortiran de davant de l'església de Taradell, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 del matí. La sortida de la prova és entre 2/4 de 7 i 2/4 de 8 del matí, del pont de fusta de Rupit.



Les bases de la Marxa Rupit - Taradell 2008

1.- La marxa RUPIT - TARADELL és una prova no competitiva, oberta a tothom, que té per objectiu conèixer una part de l'entorn de les Guilleries i Osona.

2.- La prova es celebra el dia 16 de novembre de 2008.

3.- La distància total és de 43,5 quilòmetres.

4.- L'itinerari està totalment senyalitzat amb senyals de GR - PR i senyalització pròpia de la marxa.

5.- La sortida es fa entre 2/4 de 7 i 2/4 de 8 del matí de Rupit (pont de fusta). Per anar a Rupit, hi ha un servei d'autocars, que surten entre 2/4 de 6 i 2/4 de 7 del matí del davant de l'església de Taradell.

6.- L'hora màxima d'arribada són les 6 de la tarda, al local social del CET. Moment en que es dóna per acabada la marxa.

7.- A partir de les 6 de la tarda, l'organització es desvincula dels participants que no l'hagin acabada.

8.- Controls i avituallaments: hi ha 7 controls i 8 avituallaments. A tots els controls és imprescindible segellar la tarja de pas, per poder obtenir el record de la marxa. Aquests controls també serveixen per a notificar l'abandonament de la marxa, si és el cas, però cadascun dels participants que abandonin es buscarà el seu mitjà de transport.

9.- El control i avituallament nº 6, de Sant Julià de Vilatorta, es tanca a les 3 de la tarda, i el control nº 7, corresponent a la Collada, es tanca a les 5 de la tarda.

10.- No es donarà per vàlida la marxa, a tots els participants que:
- No tinguin la tarja de control degudament segellada.
- No facin la totalitat del recorregut a peu.

11.- En cas de pluja, la sortida es dóna igualment.

12.- A l'arribada, hi ha establert un servei d'assessorament fisioterapèutic per a millorar la recuperació dels participants.

13.- Durant tot el recorregut, hi ha "home escombra" que s'encarrega de tancar els avituallaments. Tota persona que resti per darrera d'aquest "home escombra" queda fóra de la marxa.

Disposicions finals

1r.- Cal estar degudament preparat per a fer la marxa. L'organització es desvincula dels possibles accidents, danys, que rebin o causin els participants, o de possibles pèrdues d'objectes personals, si bé es vetllarà per evitar-los.

2n.- El fet d'inscriure's representa l'acceptació d'aquestes bases. Qualsevol altre cas que no estigui previst per aquestes bases, serà resolt per l'organització.

3r.- Demanem a tots els participants que tinguin en compte no llençar deixalles pel camí, i que siguin respectuosos amb la natura.

Més informació: www.cetaradell.net

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitar als organitzadors, peró m'agradaria que aquest any haguessin modificat el tram nou de l'any passat que va des del creuament del camí de Puiglagulla amb el de la Collada fins a dalt la Collada, el que s'enfila cap a dalt l'Enclusa, no em va agradar gaire. Espero que aquest any tornin a la clàssica de pujar fins a dalt la bandera

Bernat