dijous, 19 de març del 2009

En Miquel Vila plega

Noticies

Miquel Vila i Solà va anunciar ahir que es dona de baixa de militant del PSC i que ha presentat la seva dimissió com a Secretari d´Extensió Territorial de l´Agrupació de Vic i com a Secretari de Cultura de l´Executiva Comarcal d´Osona. Tanmateix també explica que ben aviat comunicarà al Sr. Arisa la seva renuncia a encapçalar la llista del PSC per l'alcaldia de Taradell a les properes eleccions municipals.

La renuncia de Miquel Vila es deu a la gestió que el PSC ha fet del tema de l'aeroport a Taradell. Ahir ja va escriure un article crític al seu bloc que avui hem reproduït en aquest bloc i avui al migdia ha enviat la següent nota al nostre bloc on confirmava la seva decisió.

Comentari de Miquel Vila

"Aquest matí, i a la seu del PSC de la comarca, he presentat la meva dimissió com a Secretari d´Extensió Territorial de l´Agrupació de Vic i com a Secretari de Cultura de l´Executiva Comarcal d´Osona. Així mateix m´he donat de baixa com a militant.

Demà al matí comunicaré al Sr. Miquel Arisa la meva renuncia a ser candidat a l´alcaldia de Taradell representant al PSC en les properes eleccions municipals.
Porto dos anys treballant políticament al poble i la meva tasca no quedarà pel camí, malmesa per persones que no estimen el nostre poble ni tenen en consideració a les persones.

Només és una nova etapa que començo amb il.lusió i estic segur que hi haurà qui valorarà el meu esforç i sobretot, la meva persona."

5 comentaris:

Anònim ha dit...

En Miquel Vila ha plegat enfadat. No hauria de plegar algú més?
Com més dies passan, més penso que l'alcalde de Taradell, era impossible que no sabes res de res.
El trencacrosques no m'acaba d'encaixar.
Potser en Miquel ens podria explicar alguna cosa més.

Anònim ha dit...

Estic d'acord, jo continuo pensat que el cap de llista d'esquerra, que és membre del govern, sabia quelcom

Anònim ha dit...

Si el Consell Comarcal volia l'aeroport, no crec que haguessin deixat que els d'esquerra de Taradell sabéssin que es volia fer a Mont-rodón. És lògic, no? Sempre han dit que no a qualsevol ampliació del barri... i ara no havia de ser diferent. Un altre cosa es l'alcalde. Qui s'arrisca a llançar aquesta proposta sense parlar amb l'"amo", que al final és qui havia de donar el permís?

Anònim ha dit...

Jo crec que confonem termes. El Consell Comarcal va fer un estudi per trobar el millor lloc on ubicar l'aeroport. I va resultar que era a Montrodon.
Per tant, crec que es va fer l'estudi sense parlar amb cap alcalde, perquè no es sabia quin seria el municipi proposat. I un cop fet l'estudi, es va dir a l'alcalde de Taradell.

Jo crec que a Taradell no es sabia. En tot cas, independentment de si es sabia o no, crec que l'ajuntment va fer el procediment correcte. Saber quina era l'opinió majoritària i respectar-la.

Crec que sempre es critica. Si l'alcalde hagués pres una decisió unilateral, s'hagués criticat. Si la pren després de fer una reunió informativa, tampoc agrada perquè ho porta escrit o perquè possiblement ho sabia abans.

Potser que siguem una mica coherents sobre què volem.

Anònim ha dit...

Jo crec que el que confon els termes es en Vila. El Consell Comarcal no es el PSC, no veig perque li han de comunicar les decisions a ell abans que a mi si es un organ que ens representa a tots. Estem tant podrits que ja confonem partits amb administracions.