dilluns, 17 de maig del 2010

La coral de Taradell necessita homes



Cartes del Lector

Carme Muntada
Cantaire de la Coral l'Arpa




La coral de Taradell necessita homes: Baixos i Tenors. Les dones els guanyem "per golejada" i això no pot ser!. No em crec que en un poble actiu com el nostre, no hi hagin homes disposats a dedicar dues hores a la setmana a cantar. Millor dit; a gaudir del cant i de la bona camaraderia.

Jo, si d'alguna cosa em penedeixo, es, no haver entrat abans a formar part de la coral l'Arpa de Taradell. Us puc assegurar que em fa molt feliç la música. I a tots els que en formem part. Som una colla de gent molt agradable i jo que soc una "nou vinguda" al poble, m'hi trobo (els meus companys fan que m'hi trobi), francament molt be.

Em permeto una suggeriment: Prova-ho! Es tracta de venir un dijous al vespre al local que te la coral al pavelló d'esports. Veureu qui som, com assagem, com ens ho passem de be.

Fins aviat a tots els que us decidiu a venir a conèixer la Coral l'Arpa de Taradell. Sigueu o no del poble, tant se val. Tenim també gent que ve d'altres pobles propers.

Au, animeu-vos! Us estem convidant a ser feliços!

Visca la música!

1 comentari:

Anònim ha dit...

I nens i nenes? No necessitaria nens i nenes? Una coral infantil!