dimecres, 18 de març del 2009

El grup municipal del PSC de Taradell diu no a l'aeroport i critica a Miquel Arisa i al Consell Comarcal

Noticies

Miquel Vila, cap del grup municipal del PSC, ha escrit un dur article al seu bloc on es mostra profundament decebut per la conducta d´alguns membres del seu partit en la gestió de l'afer de l'aeroport corporatiu a Taradell.

Vila es queixa de la nul•la informació que va tenir de la proposta, de fet explica que se'n va assabentar per la premsa, i lamenta el greu perjudici electoral que pot tenir aquesta noticia a la seva futura candidatura. També critica "la poca delicadesa del President del Consell Comarcal en no informar-nos de res, i la pífia política en l´intent fracassat d’ubicar un aeroport a Taradell sense haver consultat a cap dels meus companys, per tal de conèixer la viabilitat de la proposta i la idiosincràsia dels pobladors de Taradell".

En Miquel també anuncia que el PSC de Taradell diu "NO a l'Aeroport" i conclou el seu article manifestant la seva decepció i preocupació en tot aquest afer "m´ha deixat decebut i molt preocupat".

Podeu llegir l'article sencer en aquest bloc (enllaç) o be directament al seu bloc (enllaç).

1 comentari:

Miquel Vila Solà ha dit...

Aquest matí, i a la seu del PSC de la comarca, he presentat la meva dimissió com a Secretari d´Extensió Territorial de l´Agrupació de Vic i com a Secretari de Cultura de l´Executiva Comarcal d´Osona. Així mateix m´he donat de baixa com a militant.
Demà al matí comunicaré al Sr. Miquel Arisa la meva renuncia a ser candidat a l´alcaldia de Taradell representant al PSC en les properes eleccions municipals.
Porto dos anys treballant políticament al poble i la meva tasca no quedarà pel camí, malmesa per persones que no estimen el nostre poble ni tenen en consideració a les persones.
Només és una nova etapa que començo amb il.lusió i estic segur que hi haurà qui valorarà el meu esforç i sobretot, la meva persona.
Miquel Vila Solà