Notícies
Per segon any consecutiu, Ràdio Taradell serà l'entitat encarregada d'organitzar la rua de Carnaval el proper 25 de febrer. Entre les novetats hi ha el canvi de recorregut i l'horari, ja que la concentració de carrosses s'avança i començarà a les 6 de la tarda. Ja hi ha una desena de carrosses inscrites i la intenció és superar les 25 carrosses participants de l'any passat. El pregó anirà a càrrec del popular Richard.
Aquest any, la concentració de carrosses s'avança una hora i serà a les 6 de la tarda. Com sempre, es farà al monument de l'Atlàntida i, una hora després, es llegirà el pregó que donarà el tret de sortida a la rua de la disbauxa.
El recorregut de la rua també s'ha modificat pels canvis de circulació i les obres al centre del poble. Així, les carrosses passaran per la carretera de Balenyà, el passeig de Sant Genís, la carretera de Mont-rodon, el passeig Domènec Sert, la carretera de Balenyà, el carrer de la Vila, el carrer Catalunya, l'avinguda Montseny, el carrer Sant Sebastià, la plaça de les Eres i la carretera de Balenyà. La rua acabarà, altre cop, al monument de l'Atlàntida.
El jurat estarà al mateix lloc
Just a l'entrada del Centre Cultural Costa i Font, hi haurà el jurat, que valorarà les tres millors carrosses. El formaran el pregoner; el director general de Joventut de la Generalitat, el taradellenc Toni Reig; la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Taradell, Lluïsa Sañé; l'excolキlaborador de Ràdio Taradell Toni Casassas, i els organitzadors d'altres carnavals de la comarca. Els premis es repartiran quan acabi la rua, durant un sopar que es farà a Can Costa.
Un cop acabi l'exhibició de carrosses, el Carnaval continuarà a Can Costa. Primer, a la sala gran, on es repartiran entrepans pels membres de les carrosses i es lliuraran els premis a les tres millors carrosses. I, a partir de les 11 de la nit, la festa acabarà a la Carpa de Can Costa. El preu de l'entrada anticipada és de 5 euros (es poden comprar al Bar de Can Costa i a Ràdio Taradell) i de 8 euros a taquilla.
Inscripcions i normes per les carrosses
Les inscripcions de carrosses s'acaben el 22 de febrer. Es poden fer a les oficines de l'Ajuntament, al Bar de Can Costa i a través de www.radiotaradell.net. El mateix dia 25 es sortejarà l'ordre amb què sortiran les carrosses. El sorteig es farà en directe per Ràdio Taradell a dos quarts d'1 del migdia.
Aquestes són les normes que hauran de seguir les carrosses:
1. La rua de carrosses i comparses tindrà lloc el dissabte 25 de febrer de 2012.
2. La inscripció es pot fer fins el dia 22 de febrer, personalment, a les oficines de l'Ajuntament de Taradell, al bar del Centre Cultural Costa i Font o a través d'internet a www.radiotaradell.net
3. Qualsevol informació sobre l'acte podeu trucar als telèfons 679905649, 600583919 o 699396990.
4. Totes les carrosses hauran d'estar concentrades al Monument de l'Atlàntida a les 18h.
5. Cada carrossa que no sigui a l'hora indicada a la norma núm. 4 serà penalitzada. La penalització consistirà a deixar la posició que prèviament l'organització de la rua li haurà assignat i passarà a ocupar la darrera posició de la rua. El sorteig de la posició es farà en directe per Ràdio Taradell el mateix dia 25 de febrer a 2/4 d'1 del migdia.
6. ÉS RECOMANABLE que cada carrossa porti (com a mínim) un extintor. És per una seguretat vostra.
7. La rua començarà a les 19h, puntual, just després del pregó de Carnestoltes.
8. Les mides màximes de les carrosses haurien de ser aproximadament de 3,50m d'alçada per 3m d'amplada.
9. El recorregut acabarà a la rotonda del monument de l'Atlàntida i no es deixarà entrar cap carrossa al c/ Catalunya ni a la zona de Can Costa i Font.
10. Per tal d'agilitzar la rua, cal que les carrosses no s'aturin en cap moment del recorregut. Només es disposarà de 2 minuts, com a molt, per fer una coreografia davant del jurat.
11. L'incompliment de les normes esmentades o qualsevol mal comportament pot produir la desqualificació de la carrossa a dins de la rua.
12. L'organització no es farà responsable dels incidents que es puguin produir durant la rua, tant de desperfectes a les carrosses com accidents amb el públic en general o participants de la rua.
13. Hi haurà servei d’ambulància darrera la rua.
14. Un jurat, situat a l'entrada del Centre Cultural Costa i Font, premiarà les 3 millors carrosses. Es valorarà l'originalitat, la temàtica, la qualitat de la carrossa i la coreografia, d’un màxim de 2 minuts davant del jurat. L'entrega de premis es farà després del sopar a Can Costa.
15. Al final de la rua, tots els components participants de les carrosses tindran un entrepà i beguda a la Sala Gran de Can Costa, que s'entregarà al responsable de cada carrossa inscrita prèviament.
16. L'organització es reserva el dret de considerar o no com a carrossa a alguna de les inscripcions.
17. Fes de la disbauxa una festa responsable. El Carnaval és una festa per pasar-ho bé. Per això, controla’t i beu amb moderació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada